Trustpilot 4,5

Corona-voucher van &Olives Travel (Isropa Reizen)

Sinds de uitbraak van het coronavirus is op vakantie gaan niet meer zo vanzelfsprekend als voorheen. De afgelopen maanden hebben wij dan ook veel reizen moeten annuleren en zijn er corona-vouchers uitgegeven. Ben jij in het bezit van een corona-voucher van &Olives Travel/ Isropa Reizen? Op deze pagina lees je hoe jij je corona-voucher van &Olives Travel/ Isropa Reizen kunt gebruiken.

SGR corona-voucher

Alle corona-vouchers van &Olives Travel/ Isropa Reizen hebben een SGR-dekking. Dit houdt in dat jij ervan verzekerd bent dat een reisvoucher wordt vergoed door de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) indien de situatie ontstaat dat wij niet aan onze financiële verplichting zouden kunnen voldoen. Je hebt de garantie dat jouw betaling aan &Olives Travel/ Isropa Reizen veilig is. Het voordeel van de voucher is dat je deze kunt inzetten als betaalmiddel voor alle pakketreizen die &Olives Travel aanbiedt. Je kunt je voucher gebruiken om je geannuleerde vakantie op een toekomstige datum opnieuw te boeken, maar je kunt ook kiezen voor een andere reis of bestemming uit ons aanbod.

Eenvoudig je corona-voucher verzilveren

Ben je ondertussen ook toe aan vakantie? Dan kun je je corona-voucher heel makkelijk verzilveren bij het boeken van een nieuwe vakantie. Binnen de geldigheid van de voucher (1 jaar na datum van uitgifte) kun je deze gebruiken als (aan)betaling voor elke reis op onze website of voor een op maat samen te stellen reis. Je mag uiteraard ook een reis boeken met een vertrekdatum na de geldigheid van de voucher, want na het boeken van een vakantie val je weer onder de reguliere SGR garantie.

Een nieuwe reis boeken

Uiteraard denken we graag met je mee om een heerlijke nieuwe reis samen te stellen en staan we voor je klaar om je daarmee te helpen. We bespreken graag de mogelijkheden met je, maar uiteraard kun je ook op onze website een heerlijke nieuwe vakantie uitzoeken. Neem contact met ons op om de reis dan vervolgens te boeken. Dit kan telefonisch via 088 1900 300 maar uiteraard ook via e-mail info@andolives.nl.

Geld terugvragen

Je zou ons, en de reisbranche, ontzettend helpen door met je voucher een nieuwe reis te boeken. Indien je geen nieuwe vakantie kan of wil boeken dan kun je uiteraard ook het geld van je geannuleerde reis terugvragen. Met betrekking tot de restitutie hanteren wij de opgestelde richtlijnen van de ANVR. Je kunt vanaf een half jaar na uitgiftedatum van de voucher een verzoek tot restitutie indienen door een e-mail te sturen naar info@andolives.nl. Vermeld in deze e-mail het dossiernummer zoals op je voucher vermeld staat en je IBAN rekeningnummer met tenaamstelling. Wij zullen vervolgens binnen de geldigheid van de voucher (1 jaar na uitgifte minus 1 dag) de restitutie in orde maken. Mocht je vragen hebben met betrekking tot deze restitutieprocedure, neem dan gerust contact met ons op.

Een nieuwe reis boeken?